בלוג
Posted in

איך בוחרים שולחן לפינת אוכל?

Posted in

כחלק מריהוט הבית החדש, אי אפשר שלא להתייחס למקום האהוב על כולנו בבית – המטבח. 

בחירת שולחן לפינת אוכל אולי נראה עניין פשוט שלוקח רגע, אבל למעשה, אם אתם רוצים שולחן פינת אוכל מרשים, שישרת אתכם להרבה זמן ויכניס המון סטייל למטבח שלכם, חשוב שתדעו לבחור אותו נכון. 

חברתנו מתמחה מזה שנים בכל מה שנוגע לייעוץ, ליווי ואספקה של שולחנות פינות אוכל מרשימים, וישנם מספר פרמטרים שתמיד חשוב לנו לקבל מידע לגביהם בתחילת התהליך, רגע לפני שנבחר את ה-שולחן שהולך להאיר את המטבח שלכם. 

איך בוחרים שולחן מושלם לפינת האוכל שלנו? 

ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לבדוק רגע לפני שקונים שולחן אוכל, ממליצים לכם לגזור ולשמור: 

  • גודל פינת האוכל בבית – לפני ש”משתגעים” עם פינת אוכל ענקית, חשוב להיות עם יד על הדופק לגבי המקום שיש לכם. חשוב שתמדדו מראש את החלל שבו תרצו להציב את השולחן תוך התחשבות כי גם כיסאות הולכים להיות ממוקמים באותו האזור, ורק אז לבחור שולחן.
  • כמות משוערת של הסועדים – כמה אנשים הייתם רוצים שיהיו במקסימום סביב השולחן? התשובה לשאלה הזאת תעזור לכם להתכוונן מה פחות או יותר מתאים לכם מבחינת הגודל.
  • עיצוב וחומר – חשוב שתגבשו החלטה עם עצמכם עד כמה חשוב לכם העיצוב ובחירת חומר איכותי לפינת האוכל שלכם. קיימים הרבה מאד סוגים של שולחנות לפינות אכילה ומסוגים שונים, ביניהם כאלה שאיכותיים יותר וכאלה מחומרים זולים ויומיומיים יותר. בסופו של דבר, כמו בכל תחום, הכל בסוף הוא עניין של תקציב.
  • דרכי גישה – חשוב מאד להזמין רהיט שיכול להיכנס אליכם הביתה, או להבין מראש את האתגרים וההגבלות ולהציג אותם במעמד הפגישה, כך שנוכל לפתור יחד את הבעיות ולמצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם. 
  • הבנה מהי מטרת השולחן – אז נכון, ברור לכולנו שמדובר בשולחן אוכל, אבל צריך להבין למה בדיוק הוא מיועד – לכוס קפה זריזה? לאירועים ואירוח? חגים ושבתות? שימוש יומיומי? אחרי שתבינו יהיה קל יותר להתאים את שולחן פינת האוכל המושלם.

אילו סוגי שולחנות קיימים?

ישנם אינספור סוגים וסגנונות של שולחנות אוכל: שולחנות העשויים מעץ מלא, שולחנות אוכל נפתחים, נסגרים, מלבניים, עגולים, מרובעים, כפריים, מודרניים, תעשייתיים, פרקטיים, מוגבהים ועוד. 

שולחן אוכל מעץ מלא – הפייבוריט הנצחי 

חומר גלם הוא חלק חשוב ביותר בקבלת החלטה על בחירת רהיט כל כך חשוב שהולך לשמש אתכם שנים רבות – שולחן לפינת אוכל. 

על מנת שהשולחן יחזיק במשך שנים וישרת אתכם בהנאה, חשוב שתבחרו בחומר גלם אמין ויציב, ומכאן עולה האופציה המעולה של שולחן אוכל מעץ מלא. 

לעץ מלא יש יתרונות מעולים רבים שיכולים לתת לכם שקט נפשי לזמן רב, ביניהם: עמידות בפני רטיבות (מעולה למצבים בהם נשפך נוזל על השולחן, מה שקורה כמעט תמיד), לא נסדק, מתקף או מתנפח במצבים בהם בא במגע עם מים. 

מעבר לזה, שולחן אוכל מעץ מלא נראה מרשים, מלא בסטייל והוא על זמני – תמיד מודרני ורלוונטי. 

איך יודעים אם לבחור בשולחן מלבני, עגול או בכלל מרובע? 

ההחלטה על בחירת סוג השולחן וצורתו היא עקרונית מאד בבחירה ועיצוב של המטבח או פינת האוכל שלכם. לכל סוג של שולחן יש את היתרונות והייחודיות שלו: 

שולחן עגול מאפשר לכם לראות את כולם ישובים בשולחן. שולחן מרובע או מלבני הוא לרוב יותר פרקטי מבחינת מקום, הוא מאפשר להכניס יותר אורחים והוא הבחירה היותר נפוצה ברוב מקרים. 

עם זאת, אנשים שאוהבים לא להיות כמו כולם, ומחפשים את הייחוד בבית שלהם, יעדיפו את השולחן העגול, שיש לומר שעושה קאמבק ענק בחזרה אל חיינו ועיצוב ביתנו.

השאר תגובה

עקוב אחרינו:

עגלת קניות 0

נצפו לאחרונה 0