תקנון דקס קונטיניו
ברוכים הבאים לאתר החנות של חברת דקס קונטיניו.
לפניכם מוצג תקנון החברה אשר מגבש בתוכו את תנאי השימוש באתר
שלנו ואת החובות שחלות עלינו כספקים ועליכם בתור משתמשים ולקוחות. כמו כן, התקנון מכיל גם את הזכויות
ההדדיות וכל המשתמע בכך.
אתרנו הינו אתר סחר אלקטרוני אשר מציע למכירה מגוון רחב של
רהיטים לכלל חללי הבית, ביניהם: רהיטים לסלון, חדרי שינה, חדרי ארונות, ריהוט מטבח
ועוד. אנו עושים כל מאמץ על מנת לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, המוצרים
האיכותיים ביותר, במחירים ההוגנים ביותר ובתקנים המחמירים בארץ ובעולם.
מדיניות משלוחים, אספקה
והובלה
●
זמני אספקת
המשלוח פר מוצר יהיה לפי הכתוב באתר, בעמוד המוצר הרלוונטי.
●
בתקופות בהם
ישנם חגים, אירועים חריגים (כמו התפשטות נגיף הקורונה) או כל החמרות והגבלים
הניתנים על ידי המדינה, ייתכנו עיכובים או שינויים במשלוחים.
● במקרים בהם תסופק כתובת שגויה או שלא יהיה מענה
טלפוני ייתכן ותהיה בעיה עם אספקת המשלוח, ואנו נעשה כל מאמץ מצידנו להשיג את
הלקוח, אך במידה ולא יהיה מענה תהיה זו אחריותו של הלקוח ליצור עימנו קשר בהקדם.
● אספקת המוצר ביום ההובלה תלויה בחתימת הלקוח על
גבי תעודת המשלוח ומהווה את הסכמתם כי קיבלו את הריהוט בשלמותו.
● במידה ומתגלה פגם במוצר, מחויב הלקוח לציין זאת
על גבי תעודת המשלוח בעת קבלת הרהיט
●
בבניינים בהם
אין מעלית, על הלקוח יהיה לשאת בתשלום של 50 ש”ח על כל קומה נוספת מעל הקומה
השלישית.
● במידה
והריהוט לא יצליח להיכנס לבית הלקוח, אלא רק באמצעות מנוף, עלות שכירת מנוף תחל על
הלקוח ויינתן המחיר פרטנית בטלפון בהתאם לקומה ולאופי ההובלה. הובלה רגילה בלבד
ע”י סבלים ועד לקומה שלישית בכל דרך שאינה דורשת פירוק המוצר.
●
בהובלות
חריגות (תרשום מה נראה לך לכול להיות חריג) במידה והלקוח לא יציין בעיית נגישות
להובלת המוצר ועקב כך לא ניתן יהיה לספקו, הלקוח יישא במלוא התשלום ההובלה.
● ריהוט אשר יוצר באופן מיוחד ללקוח יהיה נתון
בזמן הייצור וקווי החלוקה של המוביל.
זכויות יוצרים
● כל
הדפים באתר, התכנים, המוצרים והתמונות המיוחסות לאתר של דקס קונטיניו הינם בלעדיים לחברה וכל ניסיון העתקה, שיבוץ
תוכן או פרצה אחרת תיחשב לניסיון לפגוע בתכני האתר ותצורתו, ותהיה זו עילה לתביעה.
● חיקוי זהה של המיתוג של החברה או של המוצרים של
דקס קונטיניו ייחשב לגניבת רעיון והפרה של זכויות יוצרים, ועל כך תהיה רשאית החברה לנקוט בצעדים משפטיים.
רכישה באתר ותנאי שימוש
● כל
אדם יהיה רשאי להשתמש באתר, בכפוף לתקנון החברה, ללא הפרה של הכללים המוצגים לעיל.
● בעל
כרטיס אשראי שפג תוקפו לא יהא זכאי להזין הזמנה ולבצעה, ועל מנת לרכוש יהיה עליו
ליצור קשר עם חברת האשראי שלו. לחברת דקס קונטיניו אין תמיכה בעניין כרטיסי אשראי.
● פרטי
המזמין יעדכנו בהתאם לנתונים אשר ימלא המזמין באתר, לפיכך לא ניתן יהיה לבוא
בטענות במידה וימלא פרטים שאינם שלו.
● הנהלת האתר תהא רשאית להחליט על שינוי פרטי
הזיהוי או דרישת פרטי זיהוי נוספים בכל עת שתחליט.
● החברה תהיה רשאית לקבל החלטה על מניעת שימוש של
אדם באתר, באופן זמני או לצמיתות על סך שיקול דעתה הבלעדי וללא התראה מוקדמת,
לרבות במקרים הבאים: הפרת תנאים בתקנון זה, ביצוע מעשה בלתי חוקי באתר, מסירת
פרטים שגויים באופן מכוון, ביצוע פעולה שעשוי לפגוע באתר או בחברה שעומדת מאחוריה,
כרטיסי אשראי מוגבלים או גנובים.
● על
מנת לבצע רכישה באתרנו, יהיה על המזמין למלא את כל שדות החובה באתר, על סמך הפרטים
המדויקים והרלוונטיים להזמנה.
● במידה והמזמין לא יהיה בביתו בזמן ההזמנה ולא
יהיה מי שיקבל את ההזמנה ו/או מענה, תהיה החברה רשאית להשאיר את המשלוח במפתן הדלת
ו/או לא להשלים את ההזמנה.
אבטחת אתר
● האתר
‘דקס קונטיניו’ מאובטח ומוצפן בתקן SSL המחמיר
● סליקת האשראי באתרנו מוצפנת בתקנים מחמירים ביותר
– CCI
● אנו
נוקטים באמצעי הזהירות המקסימליים על מנת לשמור ככל הניתן על סודיות המידע
והרכישות שלכם
● לא
נבצע שום שימוש במידע שלכם מלבד מטרות הביצוע לשמם הזנתם את הפרטים – הזמנה,
משלוח, קבלה, חשבונית ואישורי קניה.
תנאי תשלום באתר
● כל
המחירים באתר כוללים מע”מ כחוק
● ניתן
לשלם במספר דרכים:
1. כרטיס אשראי – בכפוף לתנאי
חברת האשראי. במידה וקיימות בעיות סליקה, יש לפנות אל חברת האשראי ישירות, לחברת
דקס קונטיניו לא יהיה איך לעזור בנושא הרכישה.
● ניתן
לשלם בתשלומים כפי שמוצג באתר בזמן הרכישה.
● ניתן
לשלם במזומן – העברה בנקאית בתיאום שיחה טלפונית מראש.
● התשלום בגין הובלה ישולם במזומן ישירות למוביל
בעת קבלת המוצר, כפי שמופיע בעמוד המוצר הייעודי.
איסוף והבלה עצמאים על
ידי הלקוחות
1. איסוף מהחנות שלנו בקרית שמונה יתבצע בתיאום טלפוני מראש בלבד.
2. תהיה זו אחריותו של הלקוח האוסף את הריהוט לבדוק את תקינותו
ושלמותו של הריהוט במחסנינו
3. “דקס קונטיניו” לא תהיה אחראית על פגמים או נזקים
שיגרמו למוצר שאסף באופן עצמאי או הורכב על ידו.
4. לא תינתן כל אחריות למוצרים באיסוף עצמי.
שירות ואחריות
●
חברת “דקס
קונטיניו” תהיה אחראית על ריהוט שהובל על ידינו בלבד ולא בהובלה עצמית.
●
תקופת האחריות
פר מוצר תהא כתובה ומצוינת באתר בהתאם למוצר הרלוונטי.
●
תינתן אחריות
על מוצרים בלויים או פגומים בייצור או במקרים בהם נוצרה בעיה בריהוט בשל שימוש
הגיוני וסביר.
●
החברה לא תישא
באחריות על רהיטים בהם נוצר נזק לא סביר או פגיעה מכוונת במוצר
●
האחריות
לריהוט תינתן עבור המזמין בכתובת המוגדרת בהזמנה בלבד.
●
מעבר דירה
מבטל אחריות
●
רהיטי
“דקס קונטיניו” יהיו אלו אשר מחליטים על תיקון ו/או החלפה של מוצר פגום
בתקופה של האחריות שלו.
●
האחריות לא כוללת
את המקרים הבאים: הצפה, אסון טבע, מלחמה, שריפה, שברים, פגמים כתוצאה משימוש לא
נכון, קרעים שנגרמו מרשלנות, נזק לא סביר על ידי הצרכן, תפרים שנפרמו כתוצאה מהרס,
סדקים בעור מחשיפה לשמש, מערכה צבאית ועוד.
●
לציין כי חלק
או כל התמונות להמחשה ואין בכך ערבות ו/או אחריות לקבלת המוצר כפי שמופיע בתמונה.
●
המוצר יכול
להגיע עם שינויים לא מהותיים בהתאם לשנה בה יוצר ואין בכלל עילה לביטול עסקה.
●
לציין זמן
אספקה אחר/ארוך מהרגיל בהזמנות מיוחדות (מידות צבעים וכו’).
ביטול עסקה
● ניתן
לבטל עסקה עד 14 יום ממועד האספקה או קבלת אישור העסקה בכתב בלבד
● אדם
בעל מוגבלות/ אזרח ותיק/ עולה חדש יכול לבטל עסקת מכר מרחוק בתוך 4 חודשים ובהתאם
לתנאים.
● במקרה בו יחליט הלקוח לבטל את הרכישה מטעמו,
ייעשה הביטול תוך חיוב בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחירו הכולל של המוצר, או בעלות
של 100 ש”ח, הנמוך מביניהם, והכסף שלו יחוזרו לו בתוך 14 יום מקבלת הביטול.
● במעמד ביטול הקשור בפגם במוצר, במידה ולא הופר
החוזה בשום צורה, לא ייגבו דמי ביטול והלקוח יקבל כספו אחרי 14 ימים מקבלת הודעת
הביטול.
● אחרי
אספקת המזרן, יש להסיר את האריזה המקורית שלו לישון עליו עד 30 יום, רק כאשר
בטוחים כי המזרן מתאם, ניתן להוציא מהאריזה. במידה ואתם מרגישים שהמזרן לא מתאים
עבורכם, ניתן להחליף אותו במידה ובמידת המזרן סטנדרטית ובתשלום הובלה עבור ההחלפה
שלו באריזתו המקורית.
● לא יתאפשר להחזיק מוצרים אשר פורקו והורכבו.
● לא
יינתן להחזיר מוצר בהזמנה מיוחדת עבור הלקוח.
● חברת
דקס קונטיניו תהיה רשאית לבטל עסקה במקרים הבאים:
1. מצב של תקלה בתקשורת או בעיה טכנית באתר
2. נפלה חריגה בתום לב בין אם בתיאור המוצר או במחיר שלו.
3. במקרה של כוח עליון – איבה, טרור, פעולת מלחמה, מגפה או כל דבר
שיכול למנוע המשך ביצוע תהליך תקין של אופן המכירה.
4. במצבים בהם החברה לא תוכל לעמוד בזמני אספקת המוצר בעקבות כל סיבה התלויה בצד ג’.
5. אזל מלאי לאחר ביצוע ההזמנה, החנות רשאית ו/או הספק לבטל
את העסקה ו/או לחלופין להציע מוצר אחר המשקף את גובה העסקה.
הצהרת נגישות
● האתר
מונגש במיוחד עבור אנשים בעלי מוגבלויות שונות. חייבת להיות לכם גם נגישות פיזית
לחנות עצמה.
● במידה וקיימת בעיית נגישות כלשהי – יש לפנות
אלינו לשירות הלקוחות ונטפל בנושא בהקדם.
יש לכם שאלות נוספות בנוגע לתקנון שלנו?
מוזמנים ליצור איתנו קשר